Klik untuk lihat iklan menarik

Saturday, August 22, 2009

I love you, Beth Cooper














Lepas selesai solat jumaat, aku lepak makan dengan rakan rakan, kemudian aku terasa macam nak tengok wayang. Hmm..survey2..dan tengok tayangan terdekat jam 4.45pm. Menarik jalan cerita filem ni..Ahaa, cerita ni sedikit sebanyak memberi relfeks kepada diri aku sendiri satu masa dahulu. Aku penah merasa berada di tempat 'Denis' dan juga 'Kevin'. Kalau nak tahu, kena lah tengok sendiri..he he he..

P/s: Aku rasa orang dalam panggung tengok aku macam alien kot, sebab aku datang tengok sorang sorang, siap pakai mask dan duduk kat seat paling belakang..hmm.

3 comments:

SarahSevier said...

so syahmi, conclusion is...best ke x cite tu?? aku sket lg nak tgk cite tu, then cancel n pilih Dance Flick. weh nyesal weh! tak best pon.

ps: dun worry, aku pun tgk wayang pakai mask :)

imhays damha said...

cerita tu best! :) agak kelucahan sikit,tapi abaikan part tu..amik kira part2 yg kelakar+romantic.. hehe..

joegrimjow said...

jaga
h1n1

no halla bro