Klik untuk lihat iklan menarik

Monday, November 30, 2009

Amik ko!

Ini bukan kali pertama. Kata orang, kalau nak bersabar pun ada batasnya. Kali ini batasan aku dah meletus, aku dah ulang banyak kali..dah puas nasihat. Hasilnya? Menyamar dan berpura pura jadi orang lain. Kamu ada skizofrenia ka?? Pergi kawin lah ! Kalau dah sangap tu carilah saluran yang betul. Ini sanggup merendahkan maruah diri di alam maya pula. Kalau aku ni budak tadika boleh la diperkotak katikan. Kalau ID yahoo messenger itu aku dah kenal dari dulu, jangan ingat aku ni pelupa. Ini semua gara gara entah dari mana dia dapat gambar aku dulu dulu, ingat aku ni *^*#%$#^ ke? Ingatkan dah insaf..Bertaubatlah wahai kamu...












*Perbualan ini aku hentikan di sini untuk kebaikkan bersama. Sebagai pengajaran, aku dedahkan ID kamu di blog aku. Lepas ini pandai pandailah kau delete ID ni.

3 comments:

.theBigFatAmir. said...

oh..ni la aunty yg ko kata tadi syahmi...

nak terai boleh?
wahhahahahaha~~

imhays damha said...

hahahaha
why not?!
try je bro..kasi dia trauma
siot je xpasal2 aku kena invi utk temporary..

Mrs Napkin Head said...

wow..scandalous la syahmi skang..bahahhaa..just kidding..hru?i dh xde fb tau..*sobs*