Klik untuk lihat iklan menarik

Sunday, July 5, 2009

Pokok bunga mainan
















"Abang, ni kereta lelaki ke perempuan?" kata adik sebentar tadi. Aku pun tersenyum, "salah ke kalau ada pokok dalam kete?kan ada hijau hijau sikit.." Kemudian adik pun leka termenung melihat daun pokok palsu tu bersama bunga pink yang bergerak-gerak menggunakan tenaga solar. Seronok pula tengok daun tu gerak gerak.

Owh ya, masa aku jalan jalan kat pasar malam, tetiba terpandang kat peniaga menjual alat permainan yang sedang menyusun bunga bunga mainan tersebut. Terlintas di dalam hati, ni macam menarik letak dalam kereta ni..hehe. Lantak lah kalau orang nak panggil aku jambu ke apa, kereta aku ikut suka aku lah..haha..

2 comments:

Muhammad Amirul said...

btui2 ak pon suka...
ak ada tgk ada yg letak 6 pokok bunga solar tu kt dashboard kete...
mcm2 wrna ada...
ak cari kt giant rm 13.90...
ko beli brape ringgit

imhays damha said...

mula2 dia kata RM 10, then aku cakap kalau RM 8 aku beli. Dia kata okay :)