Klik untuk lihat iklan menarik

Saturday, July 4, 2009

Tiga beradik, tiga haluan.

Kadang kadang, kita tak rasa yang masa berlalu dengan pantas. Tadi aku baru balik dari KLIA. Aku bersama keluarga menghantar abang untuk berlepas ke kota Paris, France. Kali ni abang bekerja di sana pula. Baru sebulan lepas abang baru pulang dari Jeddah,setelah setahun bekerja di sana. Kira kira jarak umur aku dan abang hanya beza 3 tahun. Masih aku ingat, zaman kanak kanak..kami bermain bersama..dimarahi ketika nakal bersama..bergaduh pun bersama. Heee, hari ini bila dikenang kembali, semua itu telah pun berlalu. Zaman kanak kanak, awal remaja telah pun berlalu.

Sekarang? Masing masing sudah besar dan mempunyai haluan hidup masing masing. Abang dalam bidang pembinaan (Juru Ukur Bahan), aku dalam bidang media (insyallah)dan adik perempuan aku pula dalam jurusan undang undang. Semoga kami adik beradik berjaya dalam haluan masing masing . :) Terima kasih mama dan ayah atas kepercayaan dan kebebasan yang telah diberikan kepada kami untuk memilih haluan tersendiri.

No comments: