Klik untuk lihat iklan menarik

Sunday, June 28, 2009

Aku panggilnya minyak tomoi












Ini dia.. setelah bertahun tak jumpa(sejak aku berhenti bertinju)..aku panggil ni minyak tomoi. Selalunya digunakan masa nak training atau bila nak berlawan. Tujuannya membantu memelihara struktur otot ketika bersukan. Minyak ni agak panas sebab mengandungi menthol. Dulu masa kat kolej , aku selalu tolong urut kawan kawan yang cedera melibatkan otot atau salah urat. Barangkali rezeki untuk aku, boleh lah mengurut tu sikit sikit..Minggu lepas, aku lepak makan makan kat Hakim. Tengah aku makan tu ,datang seorang peniaga dari selatan Thailand. Dia belum habis promosi lagi, aku dah tanya..berapa ringgit? hehe selalunya aku berat nak beli beli barang masa aku tengah makan. Memandangkan aku sudah lama menggunakan produk ini, maka tanpa berbelah bagi terus membelinya. Owh ya, kat sini harga naik sikit. RM 10, selalunya kalau aku beli kat Thailand sendiri dalam sekitar duit Malaysia RM 3 untuk sebotol kecil. okay lepas ni aku boleh main tomoi balik..'warm up' pelan pelan..hehehe

No comments: