Klik untuk lihat iklan menarik

Thursday, June 4, 2009

Mahu Riadah!

9 hari bertugas sebagai MC konvo UiTM sudah pun berlalu. Setiap hari pengalamannya berbeza beza. *akan aku ceritakan dalam masa terdekat*. Hari ni, aku berehat seharian. Petang rasa agak bosan dan aku ke SACC. Jalan sorang sorang, bayar bil telefon dan singgah ke MPH. Hasrat nak beli buku untuk tambah koleksi bahan bacaan, tapi pulang dengan tangan kosong. Barangkali hari ni belum ditakdirkan untuk membeli buku. Aku sempat membelek beberapa buah buku sahaja.

Badan rasa agak lesu. Barangkali sebab dah 2 minggu terperap kat dalam Dewan Sri Budiman. Badan pun rasa lemau. Aku rasa , aku perlu riadah. Owh ya, aku dah lama tak berbasikal di Bukit Cerakah. Hehe agak agak bila la dapat ke sana. Nak ronda sorang sorang, macam kurang ummphh la pulak. Harap harap ada kawan yang ingin turut serta :)

2 comments:

Fakhrul Syakirin said...

memang tepu duk lme2 dlm dsb...
aku pn menghidap badan lesu beberapa hari selepas selesai konvo...
hehehe....

ajaklah mane2 awek tmankan ko g brbsikal 2...
hehhee...

imhays damha said...

haha..awek2 byk nk enjoy shopping..movie..bla bla bla..yg nk join outdoor kuar masuk hutan ni..susah nk cari..