Klik untuk lihat iklan menarik

Thursday, September 10, 2009

OKU













Syukur alhamdullilah, kini aku dapat online dengan lebih stabil. Selepas 2 hari aku cuba 'setting' wireless, akhirnya berjaya. Lama kan? Sebenarnya aku lupa username dan password streamyx. Akhirnya aku terpaksa menghubungi abangku di Jeddah kerana dia yang daftarkan streamyx ni. Hehe, dengan pantas aku dapat jawapannya. Kalaulah dari awal aku buat macam tu, taklah berjanggut aku menunggunya. Terima kasih kepada Hamdan sebab jadi sifu ajar aku cara untuk setup dan semuanya.

Owh ya, ini modem yang ke 4 ya di rumah aku. Hehe..sebelum ni semuanya rosak sebab salah sendiri. Orang dah pesan, kalau hujan, ribut dan petir..jangan online,..degil! Belajar dari kesilapan ya Syahmi. Kini aku tidak 'OKU' lagi, hahaha Nadzra paham apa maksudnya ;) Selamat merayau di alam maya ! :)

No comments: