Klik untuk lihat iklan menarik

Monday, May 18, 2009

1 dalam 1000


















Aku selesa dengan karektornya. Aku tertarik dengan budi bahasanya. Aku kagum dengan usahanya. Dia berjiwa terbuka, dia juga mempunyai motivasi dalaman yang tinggi. Aku gembira mengenalinya. Aku juga hormat dengan cara pemikirannya. Dia bertutur dengan bahasa yang lengkap. Dia kreatif tapi rendah diri. Dia punya cita-cita kemanusiaan yang tinggi. Aku masih belum mengenali sepenuhnya tentang dia,sejarahnya. Barangkali akan ada yang kurang senang sekiranya aku lebih mendekatinya.Kemungkinan besar juga dia sudah berpunya. Tapi semua manusia punya pilihan bukan?Tak salah jikalau menghargai sesuatu yang layak untuk disanjungi. Sifat-sifat yang dia ada, buat aku begitu tertarik untuk mengenalinya dengan lebih. Ini bukanlah angau ,tapi aprisiasi. =)

2 comments:

Myra M Noor said...

syahmi..now i know ada perkataan aprisiasi..itu appreciation kan?? hahaha..so bad in translation! tanx ya..

imhays damha said...

hehe, yeah..appreciation =) xpe..perkataan tu je yg jarang org kita sebut..